TILLBAKA TILL VARDAGEN

Hej! Det har varit tyst från mej här ett tag, i helgen var jag ju i fjällen, underbrat och när jag kom haem har jag haft så mycket att göra! Ojoj.

Men som sagt, sälen var super, det var massa snö och det snöade mer! Jag var så trött på kvällarna att jag somna i soffan (mycket tidigare än vanligt). Vilken träningsvärk jag haft, och blåmärken på knäna har jag. Och det har varit så kul, jag har börjat som smått att hoppa med brädan nu, och köra i lössnö. Det är underbart, eller  aa när det går bra. Jag ramlade såklart i lössnö och det var ju omöljigt att ta sig upp igen. Tänk er att men ska häva sig upp med händerna bakom sig men då åker man bar längre ned och får snö upp till armhålorna. Men jag lyckades, flera gånger, och vart lika anfådd varje gång. Här är lite amatör bilder från resan:



Bildtext:
Jag åker, sitter i backen, åker i litfen,
kollar in brädor - väntar på att snowboardsnubben ska skruva till en ridebräda åt mej ( jag kör ju goofy, höger fot fram alltså, regular heter det om man har vänster),
far och jag har lånat varsin ridesnowboard, glad gubbe på staketet.

Det är pappa som fotat alltihopa. Hade bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0