OUTFIT



(clothing on wednsday)
Spegel, spegel...

Idag hae det vartit en toppendag, helt tip-top. Sovmorgon och kunde åka med mamma till bussen. Jag hade t.o.m tid över på morgonen så jag läste lite. Väldigt avslappnande. På tal om avslappnande gjorde jag ett väldigt harmoniskt och lugnt collage på bilden igår. Back to my day; Första lektionen var idrott, handboll körde vi. (Så jag var halvt ombytt redan på morgonen, förklarar varför jag fick så mycket tid på morgonen...) Det var rätt skojj, jag är ju ingen superstar när det gäller bollar men jag tycker jag skötte mitt jobb. Efter den lektionen var det engelska. Facktiskt  roligt, men min lärare gör så att det suger. Så det är tur att jag har er, J & L! När ungefär halva lektionen gått skulle vi ha info. om val vi ska göra angående om man vill läsa mer åt natur eller samhäll hållet, eller en blandning om det lutar så. Jag har ingen som helst aning om vad jag ska läsa, välja. Shiiit! Vet ju inte vad jag vill "bli" så det är skit klurigt.  Lunchen bestod av soppa och mackor med färskost, tjockt lager. J och jag tog spårvagnen till centralbadet. Vi simmade i övwer en halvtimme! (två-tre min.) Vi hade skojj. efter simmandet och bastandet köpte vi glagg och gick glada hemmåt. (Jag, inte ett ont anande om att jag skulle bli tvungen att springa 500m (?) till bussen för att hinna med) Haft en bra dag, någon? Hugs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0