TWILIGHT

Åh, vad bra den var! Mycket bättre än väntat. Det var mycket som var helt annorlunda mot boken med det visste jag innan, så är det ju alltid. Hela biosalongen var fylld med Stepehie Meyer-fans kändes det som. Och ibland blev det att (typ) hela salongen bara åhh,.... eller mm.....  på samma ställe! När filmen var slut gick alla ut med västa leedet och bara log mot varandra. Kul var det.

Ja, jag får se vad det blir av min dag idag, men nu måste jag fortsätta plugga. Jag ska skriva ett repotage om Kenny Bräck, ni vet racerföraren om nästan dog i en olycka men gjorde comeback två år senare. See u!

Den vänstra är den som är officiell på sf men jag gillar den hägra bättre....



When you can live forever, what do you live for?

The forbidden fruit tastes the sweetest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0