apparel

Hello! Om någon undrar känner jag mej fortfarande krasslig, men det är rätt okej, då får man äta typ hur mycket glass som helst. Jag har varit på väldigt udda humör (humör i pluralis där). Skitskojj och flummigt efter skolan idag. Spännande var det. Jag fick jätteknäppa reaktioner på grejer, och jag kunde inte stoppa det!

 Ikväll kommer två fina flickor hem till min soffa och vi ska äta Ben&Jerryglass och se på heroes. Yeah det blir fint. Jag vet vad du tänker J, Fan va nice! Jennis soffa. Nästa gång smiter du inte undan! ; ) Närå jag bara skämtar. Du får göra vad du vill.

Tillbaka till bloggen, ehum.... Ja jusde, så här såg jag ut i tisdags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0