better in time

Hi there! Denna vecka ska bli en nyttig vecka, bra va? Ingen glass, inga kakor, inget godis. Inte äns läsk (?) kom på det där med läsken just nu facktist. men det låter ju bra. Jag gillar att ha ett mål med mej själv. Och det här kommer jag lugnt klara. Då säger vi det då.

Fast det finns ett problem. Igår var mum & jag på maxi, och på vägen hem köpte vi fika, morotskakefyrkant som aldrig åts upp till fika på söndagen. Den är ju min,... men jag borde inte äta upp den, men å andra siden är ju morotskaka inte så värst onyttigt. Jag tror jag tar den efter skolan imorn, innan ridningen.

Justdet! Det var trevlig ridning förra veckan, hoppas på att hitta den formen imorn också. Sov gott nu, tschüs!


Påminnelse till mej själv!!! Johan Glans, boka biljett NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0