djup brunett

Hej bloggen!

Jag gillar att göra listor. Här är en på lite grejer jag tänkte fixa med i helgen.
  • ha en riktig slapp morgon
  • tona håret, chokladbrunt ska det bli : D
  • kanske gå lite på stan o kolla på en ny tekopp o en mys-stickad halsduk och tröja
  • kanske simma(träna), om inte springa
  • myskväll med J här imorn
J klippte sig idag! Hon blev sketasnygg. Ett vågat klipp var det. Jag hängde på när hon skulle klippa sig bara för att få sitta i modeklipparnas väntsoffa, snusa in doften av frisör och spana på alla snygga frisyrer som klippte kunder. Riktigt snygga var de. Jag älskar hår!






        två snygga bruna hår : ) Jennifer Love Hewitt och Miranda Kerr



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0