en av alla dagar

Hej! Det har verkligen inte varit min dag idag. Igår kväll kände jag mej lite deppig, ni vet trött på läxor o skolan sånt som annars känns helt okej.  När jag väcktes av väckarklocksjäveln imorse ville jag inget hellre än bara ligga kvar i min varma säng. Men jag satte mej upp. En liten ansats till att börja dagen liksom. Där tog det stopp. I 20 minuter. Det tog 20 minuter för mej att övertala mej själv att gå in i duschen. Sen gick det rätt bra. Bara lite jobbigt att packa idrottskläderna på morgonen. Håret hann inte torka innan jag var tvungen att åka med mamma till bussen. I bilen kommer jag på att jag glömt bikinin! Vi skulle ju och bada/simma efter plugget. Fan. Fanns inget att göra åt saken heller. När jag gått av spårvagnen och börjat gå mot omklädningsrummet kommer jag på att jag har mina stövlar, (eller aa höstskor kan vi säga) och glömt gympaskorna hemma. Tvål och deo har jag också glömt. Men nu är jag hemma och myser. Typ, måste plugga svenska och har pluggat tyska. Men men. Coldplay har livat upp mitt pluggande lite, ni har väll hört Viva la vida? Läste kenzas blogg nyss. Igår (?) pluggade hon på wayne's med chokladmuffin och chailatte. Lät så himla gött.
Jag får väll hoppas på imorrn ^^ då ska J klippa sig, KORT! Aarå, hon vågat hon. Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0