mjau





Just nu: gosar med miranda! Hon ligger i mitt knä, jag sitter framför datorn i mitt rum. Har haft en slapp lördag hittills. Jag planerar även att rida denna helg, roligt. Måste gå och hämta in stallkläderna nu.



J om du läser detta: Jag har (nästan) hela Heroes säsong 1 hemma! Yey, om du vill se,.. jag har inget spec. för mej imorrn. Annars kan ju fota vara kul. Fast du kanske har andra planer. Ringer dej ikväll iallafall. Hoppas du mår bra.



Saka altså strax till stallet, tar med kameran (selfclear)och plåtar lite hästar o kaniner kanske eller något annat spännande (!?). Det ska bli skönt att komma ut lite. Oh, tog lite bilder på mirran här i mitt rum alldeles nyss, fina porträtt tror jag. Visar senare. Så söt. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0