OH NO!

Kom just på att jag missade Gossip girl idag! Det borde ju gå i repris, eller hur? Aja, J och jag hade en mysig heroeskväll, hela sex avsnitt blev det, eller var det fem? Men en sak är säkert; jag diggar den serien fett mycket. Och J också.

Jag känner mej blek. Speciellt i ansiktet, precis efter att jag tvättat det såhär på kvällen. Uch, jag vill åka till thailand, och bara chilla på stranden en massa. Gud vad skönt det skulle vara! Dream on Jenn! Ja, jag har ju mitt solpuder att ta till, alltid nått. Kanske en riktigt bra brun-utan-solprodukt? Troligt vis inte, min budget är starm just nu. Ni vet, kappa, skor, stövlar, halsduk, vantar, allt behövs på en gång. Stckat vill jag ha också. Nä, nu ska jag måla naglarna. Sleep tight, mondag imorn jue!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0