operation ladda

Hejdär. Jag har gjort en ny header nu på eftermiddan-kväll. Vad tycks?

Jag har varit sjuk idag. Allt känndes bara fel imorse. För det första vaknade jag inatt och hade knäppa drömmar, äcklig i mun+hals och mensvärk, fick gå upp o ta nån tablett, kissa, dricka. Men jag kunde inte sova fören väken började gå bort, vet inte hur lång tid det tog men det känndes som hela natten. Gick ned o drack vatten och sen gick jag ned en gång till och värmed min värmekudde (sånhär med vete i). När mobilen ringde, väckarklockan, så tänkte jag. Jag behöver sova i fem minuter till, det blev 30. Kände mej helt bedrövlig. Gjorde mej halft iordning innan jag kom på att det här går inte. Så var det med det.

Jag har även screwed up med mitt hår. Råkade ta i hårspray imorse. Glömde att jag inte kunde använda den nu när jag kör balsammetoden.

Aja, jag har städat här hemma litegrand och så har jag sett på film med sebbe som kom hem vid tolv. En skräckis. Oh, den var bra. Disturbia hette den, rolig var den också.


en trött och snuvig jenni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0