pannkakor med lönnsirap



                                                              pannkaka med lönnsirap

Hej! Jag har vart o tävlat idag igen. Jag är lite besviken på mej själv, jag fick inte alls bra poäng. Så är det ibland och de är bara att bestämma sig att jobba bättre nästa gång. Typ. Men Galinja var bäst, hon är söt hon.
När jag kom hem stekte-och-åt jag pannkakor. Det är himmlagott. Jag åt dem med lönnsirap, marmelad (ingen sylt hemma!), socker och honung. Inte alltihop blandat dock. Mums.
Pankakor känns lite som en lyx hemma hos mej. Det är så gott och i vanliga fall gör mamma alltid plättar, inte samma sak som pannkakor. Det låter kanske lite udda, men jag tycker så. Pannkakor är way much better än plättar.
Senare idag ska jag rida igen, den här gången uteritt med mamma på en häst som heter Tiptop. Kommer troligt vis ta lite bilder på fjölis när jag ändå är ner där (stallet).
Ikväll/senare ska jag ta mej in till J (vet inte hur riktigt än men det känns ju som man fryser till döds på moppen) och så ska jag sussa där. Nice.
Maskeraden va stört kul btw.
Ska försöka hinna med och plugga till naturprovet på tisdag också. Ha en bra daag! : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0