BUT ITS OVER

Fortfarande I was broken.
Det jag tänkte säga var att min dag har hackat sig fram. Verkligen. Morgonen var som vanligt. Sen kom farmor och farfar, tiden gick rätt sakta, vi fikade och satt och pratade allihopa. Sen när de åkt hem satt jag och sebbe på alatnen och pluggade hisoria, han hjälpte mej en massa o va skitjobbig med alla frågor. Då gick fyra timmar som ett svosh! Sen vart jag trött och fick lite ont i magen o såg på gossip girl. Sen tog jag tag i mitt liv och ringde lite hit o dit och smsade. Så betsämde jag att jag skulle plugga vidare - skriva in det nya i word. Då försvann två timmar. Svosh! Och nu går tiden som vanligt igen.

Fast jag har varit jättetöntig och nördat en viss blogg. Jag antar att jag försöker lära mej nånting av det...

Justedet! Jag har börjat på en packalista. Jag ska till fjällen med Julha tordag till söndag nästa vecka. Lyckost mej. Jag ska bli brun, tränad och klar i huvudet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0