DANS SOMMAR



Också från i sommras. Nu är det bror som fotat mej. Dansar!

Jag ska dansa två gånger imorn btw. Föst på "tränings"-dans på SATS och sedan till min vanliga, koreografi-modernt-jass-dans. Och teknik tränar vi förstås. Det ärriktigt kul faktist, tekninken. Man måste känka på fötterna, knäna, armarna, händerna, sträcka eller böja och ja massor! Jag kan hela tiden bli bättre, bara jag tränar, det vet jag. Mm det ska bli en kul dag imorn.
Fast jag har inte bokat SATSdansen än. De stängde kl.19. Ajaj. Men jag ska ringa Juliette om ett nummer man kan smsa till. Då löser det sig nog. Dansa på!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mer dansbilder! :-)

2009-04-06 @ 11:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0