TILLBAKA I NORRKÖPING

Det har varit så skönt! Sol, mer sol, lite moln och snowboarden. Och en riktig workout har jag fått! Benträning ca sex timmar per dag, tror jag. Och träningsvärk i tummarna och händerna har jag fått (!) av att knäppa bindningarna mellan alla åk. Men bara lite, träningsvärk alltså. Mm, vad mycket god mat jag ätit också. Allt blir mycket godare när man är slutkörd efter en dag i backen. Sista dagen, söndag, åkte vi fram till halv ett och sedan åt vi buffé på Lindvallens världhus, det var grymt gott. Det var lite sorgligt att åka hem igen, till alla funderingar och måste-göra grejer. Skulle lungt kunnat stanna längre. Och blivit ännu brunare. : )
I bilen hem så jag, Julia och Greta på Så som i himmelen, den är bra.
- Hur gammal kan en fågel bli?

Men ta en titt på bilderna. Soligt som sagt. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0