NIGHTTIME

Jag sitter uppe och lyssnar på håkan hellström. Jag ska ju inte upp till något imorn. Inte alls. Imorn ska jag vara hemma. Plugga lite. Vara "barnvakt" på lillsyrran. Veronica är ju åtta år, känns inte så mycket barnvakt då. Men jag måste ju laga mat åt oss, det räknas.

Jag är inne på lunarstorm just nu. Det är jag inte ofta. Av någon anledning känner jag inte för att ta bort den. Det är lite kul att kolla på sina gamla bilder och töntiga gästboksinlägg. Eller bloggen! OMG vad pinsam den är egentligen. Jag gillade verkligen lunar när jag först "upptäckte" det. Trixade med presentationen och allt. Jag kan ju lite html. Fast först hade jag ju kamrat (kamrat.com). Det är nästan ännu fjolligare än lunar. Där va man ännu mer annonym och så skrev jag lite med okända killar jag tyckte var söta. Men jag avslöjade aldrig nånting. Gud. Fy vad läskigt sånt är, vuxna som tar kontakt med yngre på internet. Man ska inte lite på främligar för mycket. Nu låter jag som rödluvans mamma.

Ja, har man inget att göra så här en söndagsnatt kan man ju skratt åt sitt gamla jag på lunar. Eller nått.



svar till anonym: Tack för kommentaren! Det var roligt att höra. Det är alltid roligt med kommentarer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0