summer



Hello there! Ja hopp, så var sommarjobbet slut (slutade i fredags) har jobbat på Apelgården i sandbyhov i fyra veckor. Det har varit ganska lärorikt, men rätt så långrandigt om man säger så. Men personalen vill ha tillbaka mej o tyckte att jag skulle ringa i vinter och ansöka om jobb nästa sommar, då som riktig vikarie (!) fast jag inte har den utbildningen, det är intresset och personlighet det handlar mycket om, tyckte dom. Det ska jag absolut göra, ringa alltså.

Jag är ganska stolt. Jag har jobbat i fyra veckor, varit aktiv och tagit initsiativ och cyklat till jobbet varje dag (utom två..) Yes! Det känns så jäkl bra att ha jobbat! Mitt första riktiga jobb, med lönen som kommer på banken i augusti och september.

Jag har jobbat hemma lite i sommar ochså, klippy gräs, rensat ogräs o sånna hem-grejer. Ja, eller lite och lite, jag räknade ihop timmarna idag, det blev 18,5 timmar. 18! Det blir lite pengar där med. : )
(hehe)

Jag har inte kommit på nått riktigt gött att unna mej själv för pengarna. Kamera? Kanske. Laptop? Nja, jag behöver knappast en. Mobil? Har ju en fungerande. Nått kul vill jag köpa till mej själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0