Jullov!

Hej, det är redan tisdag! Dan för dan före dopparedan! : D Jo, jag tänkte skriva lite om mitt jullov hittils.

Fredag, då var det julsånger i matteuskyrkan. Jättemysigt som vanligt, några 3or sjöng find me somebody love av Queen dem var tuffa. När julavslutningen var slut gick jag med mina kära vänner och fikade.

Saffransmuffin (med mandelmassa i mitten) och chailatte. Det smakade underbart gott.

När vi suttit på wayne's coffe någon timme kanske? så gick jag för att köpa julklappar. Linn och jag köpte en riktigt fin klapp till Julle. Hon var inte med, hon låg hemma och var sjuk (märktes hela veckan att hon inte mådde som på toppen). Men jag lyckades köpa en del julklappar och ett par vinter stövletter till myself. Jag var tvungen, för det var rea och jag tror inte de skulle funnits kvar länge till.
Halv fem dansade jag med FINT, som studiecirkeln heter. Alltså med Sara och Julia L. Det är verkligen dags att återanmäla sig till dans lektionerna nu. Det blir nog modernt igen. : ))

Fredagskväll hemma: hallanpaj och vaniljglass. Det var jag som bakade, och den blev riktigt god.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0