Laleh konserten var bäst. Jag har fått en smak för kanel. Skulle vara kul med en ny snowboard.

Nej, det blir inte mycket inlägg nowdays. Jag har bara totalt tappat bloggintresset. Och så har jag inte tid. Det är kul att lägga upp bilder och så, för jag fotar rätt mycket fortfarande, men det tar sån tid att lägga upp dem här.. Synd faktist.

Jag har vart i fjällen, förra helgen. Det var störtskönt! Jag älskar att snowboarda, och det var snö! Snöade. Mysigt!

Det är 2an nu. Och skolan tar en del tid, speciellt när man går natur och läser dubbelt individuellt val. (Tyska4 och Foto A förresten).

Jättekram

Kommentarer
Postat av: blogBob

need moar blog

2009-12-20 @ 20:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0