TOBLERONE

Idag: Lördag, kl.01.43.

Julklappar då?
Jag fick massa fina grejer! Chaite och choklad har jag redan smakat på. Snowboardbindningar ska jag och pappa titta på till moi. Jag ska ha gossip girl maraton någon dag på lovet tror jag, fick season 3. Någon som vill vara med? ; ) Knästrumpor har jag fått också, mysigt!
Mamma gav mej schampo från lush, det ska stimulera hårväxten. Det ska bli spännande att testa. Jag har velat ha långt hår hur länge som helst nu. Men jag tror inte att mitt hår har den kvalitén som behövs, det blir så lätt slitet och tunnt. Fast det kanske kan bli långt ill sommaren? Om jag är snäll?

Julafton var mysig, vi var hos mormor och morfar. Åt julmat och sen såg alla kusiner på kalle anka. Fast vi är bara sju. (alla och alla liksom)

Jag ska äta risgrynsgröt till frukost imorn och nu ska jag sova! Sill christmas feelings, with love JEN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0