AS THE SUN GOES DOWN



Hey there! Sitter just nu o kollar runt bland bloggar, tanken är... ingen alls faktist. På bilden här är järnvägen som går förbi ganska nära mej, bilden är tagen ca 500m iväg från mitt hus. Den stora granhäcken, den är nedsågad nu.

Saker förändras. Ibland långsamt, ibland plötsligt.

Just nu lyssnar jag på Eva Cassidy - Fields of gold, Isas piano-låt. Mattias har skickat en förklaring på hur jag ska spela The Scientist på min keyboard. Det ska jag göra imorn. Nice, annars ska jag nog slappa. Jag var på dansen idag, men det gick inte så kanon för jag var rätt trött och hade inte ätit någon lunch. Ja, det blev lite drygt i mitt huvud då. Aja, det tar jag igen nästa lördag. Oh, mormor och morfar kommer på semlefika imorn. Orkar jag det? Grädde liksom, uhh. Jag har fått nog av grädde, alla semlor jag ätit sen tisdags. Om man räknar med tisdagen har jag ätit 3. Det är ganska mycket för en liten person som jag. Dags att återgå till bloggläsandet. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0