HEYJENNY



Det är så skönt att träna!

Det känndes bra att va tillbaka i skolan igen, oväntat, ja eller fram tills man kommer ihåg, ja det är ju såhär det känns att tappa koncentrationen. Sisodär på mattelektionen precis innan lunch. Eller när man märker att man inte kan låta bli att vara sur på rösten när man får fel svar. Men emmelanåt är det great. Typ. Jag vill ha vår, nu!

Jag har kemiprov på onsdag men det känns rätt okej. Det är bara det att vi (kanske) ska kunna namnen på massa labmaterial. Pipett, provrör, degel, urglas och sånt, och så är det ågärder vid skada också. Det har jag inte riktigt kollen på. Men jag har ju imorn på mej också.

Jag tror/hoppas jag ska äta semla imorgon eftermiddag. Tschüs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Semlor OMGOMGOMG. FÖr övrigt behövs mer bilder på Mr Cool ^^

2009-02-24 @ 21:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0