STORA NYHETER

Hejhej! : D Nyheten:
Jag var på afropuls och efteråt stog jag och pratade lite med Camilla, som håller i afrogruppen och så berättade hon att hon var med i en dansgrupp. En typ uppvisningsgrupp o nästa stor grej dom hade var att dansa på melodifestivals-andra chansen! Wow liksom. Och sedan sa hon att dom behövde fler folk o undra om jag vill vara med! Inte till andra chansen för det är ju alldeles för snart men efter den. Oj oj oj. Det här känns verkligen kul, det är typ vad jag alltid velat. Yes.

Jag ska snart iväg till Linn och köra Yoga och ha lite mini-spa. Och jag har bakat kladdiga chokladmuffins som jag ska ha med mej. Mums. Eum hoppas jag för att de belv inne i ugnen lite för länge. Det luktade lite bränt också, men jag har inte smaka på dom än. See u!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0