DANS

"If you don't like something, change it.
If you can't change it, change your attitude.
Don't complain."

Maya Angelou

Jag har nördat runt lite på bilddagboken, även fast jag inta hat ngn själv, hehe : ) Ja o så kom detta opp. Jag funderar, och jag tror jag vill börja i en nybörjarbalettgrupp, det finns på folkuniversitetet... Men den gruppen började i januari, men till hösten!
Folkunivesitetet om baletten: Den klassiska baletten strävar efter lätthet och ett harmoniskt samspel i rörelserna. Balettekniken utvecklar din balans, styrka, smidighet, musikalitet och känsla för linjer.
Dom har workshops också, 2st med Ambra från Bounce! Det skulle va kul att gå på : D Finns ju på studiefrämjandet också, workshops, hiphop och modernt tror jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0