BODYCOMBAT



Yeah, imorn ska jag o träna på SATS, Bodycombat-pass. Spanned! Det är ett pass med tekniker från teakwando, boxing och capoeira. Man förbrukar massor av energi, blir skickligare, starkare och får bättre självförtroende. Låter bra? Det ska verkligen bli jättekul. Har inte tränat på hela hegen... Får se om jag dansar lite sen. Jag måste ju komma på en egen koorografi som jag ska lära ut till Jullie och L. Det är jättekul, verkligen. Att dansa är det bästa jag vet tror jag. Jag såg början på Step up 2 hos Linn igår men så var jag tvungen o dra. Jag blir jätteinspirerad av dansfilmer, och blir så sugen på att gå i dansskola istället för plugg-NS. Men imorrn blir det bodycombat!  Hugs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0