MIN KROPP

Håller jag på att bli ett träningsfreak?

Ouu! Vilken träningsvärk jag har idag då! Bodycombat var verkligen tuff träning. Apkul också. Jäpp, jag kommer gå till SATS igen. Linn, Julia och jag ska testa på något annat pass, o kanske combat'en igen. Dom har Bodypump (!), step, boxing och några slags danser. Kommer inte riktigt ihåg. Omklädningsrummena var jättefrächa! Så pass rent att vi vågade sätta oss på gollvet och stretcha (lite extra stretching är kanon). Ridning idag, och det gick jättebra. Oftast iallafall. Så nu är jag trööött! Tänkte plugga lite smått engelskaglosor och lite kemi samt se på House strax. Tjeniks!


Dagens klädsel: (lite rocker enligt mej)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0