SOME PEOPLE WANNA FILL THEIR LIVES WITH SILLY LOVE SONGS

Well what's wrong with that?

Jag har haft en underbart slapp dag idag, vaknade hemma hos Linnie efter en sen kväll med trevliga männinskor, stannade till min ride kom och hämtade mej hem. Här har jag väll, taj, jag vet inte. Jo en jordgubbspaj har jag gjort! Den ska snart förtäras av familjen ekholm.

Imorn blir det troligtvis en runda på stan med L, Bell och Julia. Mysigt. I-o-för-sig har jag spendrat min pengar för denna månad (tror jag), på mina converse, min kjol och lite smått o gott. Men vi får se. Har sett ett par snygga jeans på - hör och häpna - Veromoda. Har dock inte provat dem än så jag vet inte hur snygga de egentligen är. JC har ju annars bra jeans... Ajaa.

Jag har kollat upp när dansen börjar! 7 februari!!! Längtar dit. Hugs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0