STILL WAITING

..är något jag gör och även en lår med sum41. Den är rätt bra. Jag pratade med skolsyster idag, ett sånthär hälsosamtal och hon sa att jag skulle ta korta pauser från datorn om jag kände att jag blev stel i nacke/axlar/rygg, så jag tänker inte skriva så länge nu. Jag kollade synen också, har varit lite orolig på den fronten. Jag har nämligen märkt att jag ser snäppet sämre än Julia och både mamma, pappa och bror har glasögon. Men: skolstster ska att min syn va ok, inte helt perfekt men helt ok. Skönt att höra.Hoppas ni haft en bra dag, min har nog gått upp-och-ned väldigt mycket. ((Kan ju delvis bero på J) skämt, ta inte åt dej Julia)

Men nu på kvällen har jag varit online på msn längre än jag varit på månader, och det var väldigt trevligt faktist. Men jag kom på en sak, när jag skriver mycket på datorn (chattar) blir mina händer och speciellt fickrar så kalla, iskalla. Inte skönt alls.

Jag har gått runt och vart sugen på mörk choklad i flera dagar nu. Men det har aldrig passat sig att köpa nån, men imorn måste det ske. Jag ber till gudarna. Choklad!!!

Lets get lost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0