opon which I stand

Just nu lyssnar jag på green eyes med coldplay. Som JAG ska höra live i stockholm den 22 augusti!

Julia är fortfarande i frankrike. Undrar om det åskat där också. Som det gjorde igår. Jag har dansat idag. Hade lite smått ont i rumpan när jag cyklade hem från bussen. Men det gick bra, jag blev svettig av våran backe bara, så jag duschade i våran ute dusch. Vi får sommarvatten ute på kran från sjön. Och när det legat vatten i slangen som legat i solen blir det jättevarmt. Okej inte jättevarmt men lika varmt som jag duschar inne ibland. Och det är ju rätt skönt. Jag känner mej miljövänlig när jag duschar ute.

Jag har plockat en bukett med jasmin och satt i en vas i mitt rum för jag tycker dem luktar så gott. Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0