IGÅR NÄR JAG KOM HEM EFTER SKOLAN



Eifeltornet piggade upp mej lite igår. Vi har så jobbiga fredagar, vi som går NS-naturhållet. Fast vi slapp fysiken. Yes. Och så fick jag skjus med Juliette.

Ikväll var det tänkt att ha film kväll, men så fick fick både isa och linn ändrade planer. Så kan det gå. Och nu har jag huset för mej själv, mamma och pappa o syster är iväg och grillar. Sebbe är i tyskland just nu. Rock am ring. Är rätt avis på honom,liksom; the killers, mando diao, slipknot, the script, the prodigy... Åh! Shit vad jag vill gå på festivaler! De lär väll hända när jag gått ut gymnasiet eller nått. Böööööö. Lång tid.

Så ikväll ska jag nog ta mej en kopp te och se på en film, och sen se om det hänt nått kul på facebook, läsa lite bloggar kanske. Prata med någon, om det är nån inne, på msn. Yoga? Föst yoga, sen te.

För jag kan ju inte plugga nu!? Det är så dummt, att vi har två prov kvar, och en uppsats är jag nästan klar med. Och vi slutar ju nästa vecka! Galet! My god. Jag kommer börja 2an i höst. Nya ettor på skolan. Det är nästan lite skumt hur det gått så fort. Det här året har gått jättefort. Fortare än alla år på högstadiet.

Jag fyller 17 den 12 augusti. Det är inte så länge kvar. Egentligen, är det snart, eftersom tiden går så fort.
Coldplay 22 augusti, inte länge kvar!
Jag ska sommarjobba fyra veckor. 29-32. Det kommer kanske bli segt.. Jag vet inte. Det får jag se, det kanske blir väldigt,... givande? Jag kanske kan lära mej spela piano, och spela för dem. : )

Jag tyckte det var dags för en uppdatering, så var det gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0