"HE'S JUST NOT THAT INTO YOU"

Hej! Jag var på bio idag, kväll egentligen, med Linn. Det var riktigt gött. Efter skolan gick vi till max och åt varsinn hamburgare, bulle och två koppar kaffe. Det var riktigt najs där faktist. Så filmen: "Dumpa honom!" på svenska men jag gillar den engelska titeln bättre, lite skum översättning tycker jag. Engelska tilteln  är "He's just no that into you". Skulle kunna varit en helt okej vanlig romantisk, amrikansk komedi; men icke! Den var bättre, mysig liksom, och det var en quite undervisande film, som Linnie sa. Det är så härligt med mycket kärlek! Man fick se saker och ting från nya vinklar och så var det parallellhandlingar som kuggade in i varandra på ett eller annt sätt. A fancy film. :D

Och, scarlett johansson's hår! Det var underbart.

Det var allt från mej, nu ska jag nog sova. Ny dag imorn, ni vet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0