JAG ÄR STJÄRNSTOFT

Hejdär! Vad jag har varit inaktiv på bloggen den är veckan, och förra veckan också kanske... Men men, det har var skolarbete att göra och jag har vilat.

Mamma och jag har gjort inbakadkycklingfilé, potatisgratäng och sallad. Nu sitter jag och kollar efter ett recept på bananpaj. Vi har ett på en väldigt god bananpaj men den är det nästan ett måste att ha vaniljglass till, men den har ätits upp! Mammas förslag är fruktsallad, men jag är mer in for bananpaj alltså.

Vi hade inte Alex på dansen idag, Han är på audition på kungligabalettackademin. (OMG typ, det är coolt) Istället hade vi Sara, det  var länge sen! Hon är rätt rolig hon.

Nu ska jag fortsätta leta efter bananpaj-recept. Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Julia

Diggar rubben(/rubriken) alltså. :) peter sa det minsann. ;)

2009-03-15 @ 14:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0