KREATIVITET

Hej, min dag har varit kanon, förutom att det fortfarande snöar... Men, jag har hunnit med att plugga, mer plugga, träna - sprang i ca 35 minuter, tillverkat tre armband och ett kollage. Thats nice. Och så är det taco ikväll, och även gossipgirl på tv tror jag. Klockan sju, om en timme alltså. Jag skulle vilja se på americas next dancecrew, men jag vet inte när det går! Trodde det gick idag, - men icke. Och jag kanske ska vara med i en dancecrew, jag har inte pratat med milla än, men det ska jag på torsadg på afron.

Att jag sparng i 35 min. låter kanske bra o så men det gick inte bra! Den rundan jag sprang har jag sprungit i somras på nästan 20 min. Men det var is, halt och blött idag, så det räknas in i tiden.. Eller hur? Lyssnade på linkin park hela vägen. Jag ska iallafall komma igång med träningen igen. Jag har haft ett litet ca två-veckors-avbrott, men inte nu längre! Yeah.
 
Nästa vecka ser ut så här;
mån: springa
tis: ridning
ons:
tors: afropuls
fre:
lör: dans
sön: springa

Här är mina armband och mitt stil-kollage;






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0