MÅ-BRA-DAGEN



Hej! Igår var det måbradag på hagagymnasiet, på eftermiddagen hade jag foto och temat var måbra, här är resultatet.

...men min dag var inte riktigt en måbra dag, har har stått på gränsen till att bli sjuk sen i tisdags, har snuva och ont i halsen och känner mej allmänt hängig. Matt. men jag var i skolan i onsdags iallafall och föst skulle jag ha haft pass på friskis&svettis men det gick ju inte, med tanke på min hälsa. Jag satt utanför och läste och ångrade mej massor att jag inte tagit med kläder ändå, men jag var nära inpå sjuk; jag började gråta när alla kom ned och överrumplade mej med frågor! Uch vad jobbigt det var. Sendan bar det av mot mat. Lunchbuffé på Choys Garden, kina restaurang. Det var såå gott. Vi allihopa blev typ saliga.

Eftermiddagen var föreläsning - bli en vinnare (rätt intressant föreläsning faktist, handlade om att man måste vara aktiv och att alltid sträva efter att bli bättre) och efter det workshop - FOTO. Det var inget nytt eller så. Alltså jag lärde mej inget, men att fota är ju alltid kul. Jag ska lägga upp fler bilder från igår så snart jag får tid men just nu ska jag ta tag i min svenskaläxa.

Förvånande att jag fick ur mej såhär mycket text... Jag kanske är på bättringsvägen? See u!

Kommentarer
Postat av: Linnie

Ojojoj! se där ja! där var ju jag, jag ser lite smått frälst ut...hm. men men, fin bild där på "<3 till alla ensamma", den blir man glad av! :) puss

2009-03-10 @ 09:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0