PHOTOSESSION











Hej! Idag har jag fotat med min bror, och det var rätt bra! Jag har en nyinköppt tisha från hm på. Sebbes skjorta är grymmt snygg. Jag ska nog sno den nån dag.  (Till liten kjol och svarta strumpbyxor. Converse....) Bitte?

Nu lyssnar jag på the Script, ett program som heter Spotify (spotify). Den är kanon! Bara att installera och lyssna, via internet, no cost.
The Script är riktigt bra. Jag har faktist suttit och lärt mej en snutt av The man who can't be moved på piano. Ja, eller keyboard, från youtube, inte världens lättaste video att lära sig ifrån heller.

Linn och Jullsa (?), ni ska på höra på pianot i skolan. Om jag så ska släpa er till musiksalen. See u!

Kommentarer
Postat av: Julia

Idag lyckades du inte med det minsann. ;):)

2009-03-16 @ 17:14:43
Postat av: Julia

...släpa oss till musiksalen alltså. Men nice pictures. Den tischan är snygg (med chokladsås lägger Greta till!). :)

2009-03-16 @ 17:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0