SISTA DAGEN I MARS







Och jag är glad.  Jag lyssnar på bra musik. Jag har även tränat lite på engelskaglosor och tyskaglosor men nu tog jag en paus. Jag kollade på youtube med sebbe förut, och om någon inte sett Grotesco - Ett kilo mjöl  så måste ni se den. Sjukt knäpp och aprolig.

För övrigt har jag ridit idag. Jag blev jättetrött och svettig. Det är ju sånt men kanske inte berättar offentligt, att man blev jättesvettig fast det är (nästan inte) vinter. Men jag är ärlig. Jag fattar inte riktigt vad som hänt med min kondition. Jag tränar rätt mycket nu, men ändå är ridningen mer ansträngande än någonsin. Hmm...

Nu ska jag kolla med min bror hur dags vi ska åka imorn, jag får nämligen skjus med honnom till skolan då!  Wie, vad skönt. Det blir ungefär 50 minuters skillnad från bussen.  För då måste jag gå hemmifrån typ 06.40 till bussen. Tidigt, jag vet! Men sånt e livet.   Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0