BORGEN! DANS! DANS!

Oh my god! Nu är det slut. Över. Just nu är jag ledsen. För att det är slut. Tack! En supertermin. Jag har lärt mej otroligt mycket. Alex, han är den bästa läraren jag haft, och nu ska han flytta till stockholm... Det är skittråkigt. Man får ju huvudvärk bara av att tänka på det.

Nej men, dansavslutningen. Den gick jättebra! Det känndes verkligen rätt. Men när jag dansade de sista stegen kunde jag inte förstå att det gått så fort!? Våran dans känndes jättekort! Det var ju bara början så slutade den. Och när vi gått av scenen vill jag bara dansa en gång till. Göra allt lite bättre. Men så är det väll? Jag vet inte. Så kändes det iallafall. Det var väldigt fint att våran dans stack ut så mycket bland alla streetgrupper på studiefrämjandet. Vi var bara tre på scenen, jag, Julia och Evelina och vi hade klänningar med olika mönster på. Jag gillar verkligen modern dans. Det ger mer, eller nått. :)

Nu blir det tacos!

Kommentarer
Postat av: alex

:D:D:D

2009-05-12 @ 22:28:01
URL: http://psykedeliskt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0