DANSA MER, JAG VILL DANSA MER

Forts. om dansavslutningen; Julia, Sara och jag bestämde att vi ska starta en egen dansgrupp till höstterminen, men vi ska starta den redan på sommarlovet. : D Mer dans! Vi ska göra en (många!) modern koreografi hade vi tänkt, och uppträda på avslutningen vid jul. Det ser jag fram emot. Peppad redan liksom.
Jag ska ju gå kvar i lördagsgruppen, klart! Det är det värt, att gå på lördagar för att den gruppen är så bra.

Plus att jag i höst ska vara gruppledare i åby i höst. Jag ska ha något slags gympa/puls pass. Jag tror jag ska köra afro/puls som milla hade nu. Det är hon som ska sluta, som jag ska hoppa in för. Den afrodansen är väldigt enkel, men rolig. Och jobbig!

Så det blir endel dans i höst. Yes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0