GIVE YOU EVERY DAY

Hej. Idag har jag legat på en filt och sett blommbladen från körsbärsträdet singla ned till marken.

Jag hatar vissa söndagar, då jag bara degar omkring och inte gör nått vettigt alls eller bara gör saker halvt, halvklara. Då känner man att dagen gått till spillo fast man egentligen haft det skönt. Det är ju jäkla dumt. Om det är söndag och man är trött är det ju bara bra att bara vara. Ändå ogillar jag starkt vissa sådana söndagar. Det kanske bara är att bestämma sig att nu gör jag den här söndagen till en ingenting-dag, och så bilr det så. Inga krav.

Idag är det söndag. Vad har jag åstakommit? Läst Ondskan och solat på en filt. Pluggat till matte-A-nationella-prov. Vart o grattat min kusin Maria. Grattis mia 13 år. Tänkte röra lite på mej, så jag satte på en skiva utomhus och dansade afro tills jag vart anfådd och så lite modert till 'hos dej är jag underbar'.

Mm, jag har konstaterat att mina jeans gick sönder under konserten i fredags! Oups liksom, men vafan! Grejen var att det gått hål på ena rumpsidan. Det känndes inte så kul när jag märkte det, men som tur var hade jag en rätt lång tröja, nästan tunkia. Så det gick okej. Men jag tror jag ska laga dom, det är bara att ta fram symaskinen och sicksacka.

Kramar från jenni
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0