RÖD

Hej! Just nu sitter jag hemma hos julia, vid julias dator, för mej själv! Hon är nämligen upptagen med att äta mat, och jag åt ju innan jag åkte hit. Grillat, det är en av de bästa sakerna med sommaren, att äta grillat på kvällarna.

Jag är röd i ansiktat nu. Jag är inte generad eller så, utan jag har stått i solen hela förmiddan. Mest röd på näsan. Jo, hela förmiddan har jag krattat framför framhoppningshiner på NPHS (norrköping ponny horse show). Det är ganska spännande att vara funktionär på framhoppningen. En del pratar lite trvligt med en, och en del skriker år en. Om man kanske är lite ivägen. Det kan ju hända.

Nu väntar jag som sagt på att jula ska komma ned, och då vill jag stänga av datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0