FOUR WINDS



Tjosan! Jag känns som en lång dag har gått. Fast alla dagar är lika långa. Det har vart en bra dag iaf. Jag åt rostat bröd till frukost imorse. Med ost och björnbärsmarmelad. En kopp blåbärste med honung i till mackorna. Jag åt frukost med mina päron. Ja, jag var uppe tidigt, ohja, vaknade av mej själv runt halv åtta! Låg kvar ett tag och myste. Blev besviken när det var molningt utanför fönstret. Men molnen blåste iväg, och blåsten var kall. Shorts gick inte. Inte bikinitopp. Det blev mysbyxor, linne och tröja. Jag vill inte ha alla kläder på mej!

Senare kom Julia! Julia, vi satt på en filt på gräsmattan i solen. Vi hade trevligt en stund och sen bjöds Linn och Isa hem till mej på fika. Kladdkaka och prat blev det. Prat med kladdkaka. Nu har alla åkt hem och jag har sprungit en runda. Inte min vanliga, nej jag tag "varvet". Bra jobbat Jennifer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0