Draft: Nov. 05, 2009

När man inte vart vad man ska ta vägen kan en liten list va till hjälp.

Dagens humör:
Inget vidare, jag får dåligt samvete när jag är hemma och är sjuk.
Dagens borde: Plugga kemi.
Dagens frisyr: Sovruffs, tvådagars smutsigt.
Dagens klädsel: Myskläder, tofflor.
Dagens planer: Den där kemiboken... och så kanske man skulle gå en prommenad?
Dagens vill ha: värsta mysmössan
Dagens längtan: kväll och true blood (inspelat från igår)
Dagens fundering: hur det ska gå med mina måndagspass
Dagens beroende: te.
Dagens tråkigaste: att det är så kallt, annars hade jag gått ut i snön
Dagens personer: vi får säga julia med co. som åker till paris idag!
Dagens roliga: det söar fortfarande!
Dagens låt: snö - laleh

Kommentarer
Postat av: Anonym

listor! <3

2009-11-09 @ 17:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0