Hejdär.

Bloggen hare varit väldigt bortprioriterad på sitone, fast jag gillar att blogga.

Idag har jag dansat iallafall. Härligt!
JAg ska ju ta över mitas pass på måndagar och imorn ärd et sista gången hon har. OMG. JAg körde mitt helt nya pass med mamma igår och det kändes bra, inte perfekt, jag ska ändra en del grejer. Det är jobbigt, jag är helt slut i fötterna nu efter allt gympande och dansande. Jag dansade i fredags också, med FINT.
På söndag, idag, dansar vi till den här låten.



Den är så cool! Hoppas jag inte är helt död imorn (träningsvärk) så jag kan orka allt på mitas pass, kan bli pinsamt.

Kan dröja ett tag tills jag känner att jag har tid och lust att blogga,.. Have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0