vad ska det bli av mej...

..Laleh?(!) Kommer till vårat norrköping, scandiateatern i november! Det är fantastiskt, hon är underbar. Tjejer vi måste skaffa biljetter!

Nu sitter jag på nedervåningen i mitt hus, har tränat afro i åby så jag duschade för inte så länge sen. Jag känner att om jag sitter här och skriver länge i kväll kommer jag få ont i nacke-rygg musklerna. Mina muskler är trötta och vill inte spännas i samma ställning. Jag har en kopp te brevid mej, som jag inte druckit nått ur än, för det är så jädrans varmt när man hällt upp det. Äpple/fläder med honung i - för halsen.

Angående afron: Jag är nu anställd hos kvinnliga gymnastikföreningen i norrköping, kgf. Jag kommer att ta över ett gympa(kondition/styrka)pass på måndagar om 7 veckor. Jobb! Jag kommer få lön! Plus, jag och camilla ska ha ett aerobic/danspass på onsdagar, start om två veckor. Dock kommer det vara i lindö, men där finns en stor sal med speglar (och nytt golv).

Nu ska jag äsa lite bloggar och kanske logga in på msn.

Kommentarer
Postat av: Julia

laleh är väldigt trevlig live :)

2009-09-14 @ 19:49:31
URL: http://breathingspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0