EN SLAPP DAG, ELLER INTE

Hejsan!
En slapp dag, jag har myst omkring hemma ganska planlöst. Jag har inte direkt kunnat ta mej nån vart om jag velat, vi är nästan insöade. Det slutar aldrig snöa! Mamma och jag har skottat tre gånger idag. Och det fortsätter snöa. Jag tror jag kommer ha träningsvärk i armarna imorn.
O så har jag försökt, och sedan lyckats, komma på vilken låt jag haft på hjärnan. Texten: ...the grass is greener on the other side.. och det var ju Salem! : )
Mamma bakade blåbärspaj och jag har fotat den. Plus, den var jättegod.
Och så kom ett rådjur precis utanför vårt köksfönster.





Hey btw! Check this out dudes!
Länk ---(http://mabradagen.blogg.se/ )----
Må-bra-dagen i ettan. Med fototävling och allt. Vi åt lunch buffé på choys garden, säger bara vårrullar!
Snart (10 mars hum?) är det må-bra-dag igen, men i år ska vi må bra i romme! Yey! With my snowboard.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0