LYSSNAR PÅ HÅKAN NU

Bonjour! Aujourd'hui, j'ai beaucoup dormi. Je n'étais pas à l'école. Parce que je suis malade.

Je regrette que j'ai choisi le français. C'est beau.
Linn et Juliette, vous apprendrez quelque chose de nouveau. S'il vous plaît!

(åh, franska)

Ja, maginfluensa är inte så kul. Jag drömer om att få dricka upp en hel pool med vatten och äta apelsiner. Men jag vågar inte, jag vill inte må så där illa igen. Kanske imorn?

Imorse kom miranda (katten) och la sig hos mej i min säng. Som om hon ville ta han om mej när jag var sjuk. Jättegulligt. Hon får ju igentligen inte vara på övervånginen, men jag hade inte kraft att fösa ut henne till hallen. Jag låg ju o sov, nästan.



Som sagt, lyssnar på Håkan Hellström nu. Först på albumet Känn ingen sorg för mej göteborg, nu på Det är så jag säger det.

Kommentarer
Postat av: Sebastian

Friskare nu? Härligt bild på Miranda. Jag märker ett visst uppswing på bloggen! :-) Headerna fyller visserligen hela skärmen på min laptop, men den är ju snygg!

/Sebastian som sitter på campusbussen mot Norrköping för att intervjua sin gamla idrottslärarinna på Haga

2010-02-10 @ 09:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0