MODERNT / FRIDANS - CONTEMPORARY DANCE


gammal bild, moi

Började ny kurs i tisdags
på folkuniversitetet!
det tar emot lite att säga, men det känns mer avancerat där/här än på studiefrämjandet
tror det konner bli en kanontermin
trevliga dansare också (men inget slår ju FINT)
läraren är.... väldigt inne i modern dans, hörs nästan när hon pratar (, wow)
vi skulle fokusera på vikten i golvet, krafter, kurvor i kroppen
montpunkt, låter det vettigt? jaa, jag tror det!
strechdelen var yoga-inspererad, vilket faller mej i smaken
i slutet fick vi jobba på en koreografi. känslosam kärlek
synd att jag inte kommer ihåg vad hon sa att låten hette
kan ha varit confusing game, men hittar den inte i så fall

på tal om dans; hagas dansförening är aktiv, mycket aktiv
jag tror att jag är på, men tar 'ledigt' vissa onsdagar om jag känner att det behövs en mcdonaldsfika med kaffe med mjölk och muffin/mctoast

en minut i nio
john mayer - neon (precis nu)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0