JUST NU

Lyssnar jag på min sommarlåt över alla andra: I was broken med Robert Pattinson.

Har nyss avslutat ett telefonsamtal med Julia, det slutade i stil med: Kör hårt Julia. Med matten. (haha)/halvskratt Hejdå!

Jo, imorn är det dags att gå till skolan igen. Jag tjatar ut mej själv med den tanken. Sluta! Dags att lämna ämnet.

Pappa ska troligtvis (är inte helt säker eftersom jag inte är helt säker på mitt svar) beställa bindningar från boardstore till min burton bräda. Yes! Det är en burton punch 137 om någon är (så) snowboardintresserad. Annars; en halvfin neon/lime/grön färg och rödorgange undersida. Jag har åkt sedan vintern 2006? tror jag. Men jag åker inte så mycket, högst två fjällenresor per vinter. Det är så kul!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0