TODAY'S FEELING

Hejhopp! Idag ska jag åka buss in till stan och fika med mina FINT vänner (dansgruppen), sen ska jag köpa en present till Agnes och så ska hem till Agnes lägenhet i haga och äta hembakad pizza och mysa en massa!

Oh, gott nytt åt förresten! Min nyårsafton började väldigt trevligt, men slutade lite i en flopp. Inte som jag tänkt mej, det är inte bra att ha för mycket förväntningar.. Men jag ska showa lite fina bilder senare : )

Nu är det två timmar ungefär tills jag ska knalla till busshållplatsen. Så jag vill inte sitta här vid datorn mer. Nej det vill jag inte.

Men: Jag var på ikea i lördags för sebbe ska flytta till linköping snart! och då köppte jag en lampa och en slags pappershållare/annat i bambu-material. Och vad jag har städat på mitt rum, det blir jättefint, jätteskönt.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0