ALICE IN WONDERLAND

sågs på bio ikväll. Underbart! Så värt varenda krona, och 3D-brillor är asballa!



Förövrigt allmänt kulturell jenni denna helg. Vågad Sushi-lunch (inte min grej tror jag, men man måste testa!) Gick på Jomeo & Rulia (dansföreställning) i fredagskväll, jättekul! Julia och jag fick njuta och fängslas, blev skrämmda och kittlade på Arbis.

Lördagskvällen spenderades hos Julia Sandgren ute på 'landet' ;) med wook, mycket te och roliga tjejer. Bussen hem var ju speciell, haha. Vi fick ringa och beställa bussen, som sen var en bil för bara oss fyra. När jag kom hem drack jag mer te och såg på fight club. Den filmen fascinerar mej. Nu har jag sett den två gånger.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0