ONSDAG DEN 3: MARS



Hej, dags att göra kemiläxan. En trevlig vecka, den här. Började bra, fortsatte med intro för prjojekarbete, och idag bjöds det på frukost + sovmorgon. Invigning av cafeterian var det, så en massa folk stod i trapphallen och tuggade på mackor och åt små-yoghurts och drack te eller kaffe. Lyssnade på gitarr och sång. Och så var den en kille från ettan som trollade med vår biträdande rektor.
I morgon är det kort dag, och jag kanske får reda på Foto A kursbetyget. :o Sen: fredag! Då vill jag dansa, hoppas att FINT kan.

Den här spellistan vill jag dela med mej av den är ruskigt bra: They washed away

hejsålänge!

Kommentarer
Postat av: Julia

hej jennifer!

jag tror att ella sa till dig att biljetterna är bokade :)

och då på fredag, så skulle det vara skönt om vi hoppade över träningen och sågs sunt halv sju snåret sådär kanske,

för annars blir dagen så lång och jag är så himla trött om fredagarna.

eller vill du hemskt gärna dansa?

kram på dig.

2010-03-09 @ 20:37:10
URL: http://breathingspace.blogg.se/
Postat av: Bror

Parken, Detektivbyrån och Mew ser jag visst där, koolt! :-)

2010-03-13 @ 16:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0